Fotbal


INCERC SA INTELEG ...

Taguri: euro 2008

Au trecut cateva zile de cand m-am intors si sentimentul acela, de a da timpul inapoi, pe care l-am avut dupa ratarea calificarii inca il mai am. Stau si scriu si as vrea sa-l inteleg pentru ca atunci cand reusesti poti sa mergi mai departe.



Fotbalul e intr-adevar frumos, dar si dureros, poate de aceea e cel mai iubit sport din Europa si cel mai practicat. Spun asta pentru ca acum, cand scriu, ma aflu in America si ma intreb cum pot americanii sa nu indrageasca acest sport.

In fine, sa ma intorc la ce ma gandeam mai devreme cand m-am apucat de scris si anume la faptul ca nu am "digerit" (sic!) eliminarea din grupe si acel penalty ratat. Nu cred ca numai eu ma simt asa, ci si colegii mei sau cel putin asa ar trebui sa fie.

Un alt lucru pe care nu il inteleg e ca romanii simt nevoia nebuna de a gasi un tap ispasitor, ba Mutu, ba Piturca sau mai stiu eu cine din echipa, nevoia de a arata cu degetul si a spune: "Tu esti vinovat!" De multe ori se uita ca fotbalul e un sport de echipa, la bine si la rau, tot timpul o echipa. Citind zilele astea cateva articole pe net ale unor jurnalisti intr-adevar talentati, care doar au vazut fotbalul, insa nu l-au practicat NICIODATA, am inceput sa realizez unde se indreapta criticile sau mai bine spus spre cine, voi nu?!

Incerc sa ma inteleg, incerc sa-i inteleg si merg mai departe pentru ca la sfarsit adevaratii campioni se vad in momentele de dificultate, nu numai la bine si mai ales nu cauta scuze.

Adrian

Adauga un comentariu

Comentarii

AlexandruC 21/6/2008 5:12:15
Cu siguranta oricare dintre cele cateva milioane de suporteri romani ar vrea sa dea timpul inapoi...dar si daca am putea sa-l dam, oare ar schimba cu ceva situatia? Ai jucat bine per total, ai avut acea sclipire de geniu pentru care esti renumit, la golul cu Italia, penaltiul ...penaltiul a fost aparat nu ratat, a fost aparat de cel mai bun portar al lumii...asta e, se mai intampla. Esti un tip extraordinar si sunt sigur ca iti nasterea fetitei iti va da puterea sa lupti in continuare, sa lupti pt tine, pt familia ta si nu in ultimul rand pt acele milioane de fani romani care asteapta ceva de la tine si de la nationala la CM din Africa. Felicitari pt nasterea fiicei tale, sa fie sanatoasa si frumoasa. HAI ROMANIA!!!
ELISA (guest) 21/6/2008 7:21:46
Asteptam cu nerabdare, sa-ti citesc urmatoarele randuri si uite ca acum am ocazia ... Adi, observ durere, neintelegere si tristete in vorbele tale ... si nu pot sa-mi scot din minte privirea ta pierduta si ochii inlacrimati in meciul cu Italia, cand Buffon din pur noroc a reusit sa opreasca mingea inainte de a ajunge in poarta lor. Stiu ca-ti este greu, imi este si mie si tuturor, dar nu are rost sa ne mai gandim la ceea ce a fost si ce ar fi putut sa fie, pt ca timpul oricum nu se mai poate da inapoi si doar ne prelungim suferinta. Eu nu te-am judecat nici macar o secunda, ba chiar ti-am luat apararea in fata unor egoisti, rautaciosi, insensibili .... si am incercat sa te inteleg, punandu-ma in locul tau macar pt 5 minute. Asa reusesti sa intelegi situatia si poti sa acorzi tot sprijinul celui nevoias. Eu te admir dintotdeauna, iar acum nespus de mult pt taria ta, de a intra pe teren si de a incerca sa indeplinesti visul atator miiiiiiiii de suporteri (tinand cont de evenimentele neplacute, care ti-au traversat viata in aceasta perioada si care din pacate te-au impiedicat sa fii in forma maxima). Tin sa-ti marturisesc ca eu nu as fi putut rezista nici macar un meci, de fapt ce zic un meci ... nici macar o repriza pe teren si uite aici, cine vrea sa vada ... vede ce e de vazut. Multi se gasesc sa vb fara rost, pt a vinde cat mai bine, pt ca nu cunosc termenul de "echipa", pt ca sunt niste insensibili, din rautate sau pt ca pur si simplu nu au ce face. Aceste persoane, care nu stiu sa-ti fie alaturi si la bine si la rau, care nu inteleg ca tu nu joci fotbal de unul singur pe teren, ci alaturi de alti colegi, care nu stiu sa-ti multumeasca pentru superbul gol dat in meciul cu Italia si momentele in care ai tras echipa dupa tine si ca nu poti doar tu si iar tu sa duci "greul" in spate, ca doar nu esti SUPERMAN si nici robot de dat goluri, ci om , sunt aceia care nu merita sa te gandesti la ei, la ce spun si cu atat mai putin sa pui la suflet vorbele lor rautacioase. Cine te iubeste, cine te admira, te urmareste cu drag si te cunoaste cu adevarat, are incredere in tine in orice moment, iti este alaturi indiferent de moment, bun sau rau si nu arunca "pietre" in tine in momentul in care esti la pamant, ci iti intinde o mana si te ajuta sa te ridici ... Asa ca nu te mai framanta ! Asa sunt unii oameni si oricat de mult ai incerca sa-i intelegi nu ai sa poti, pt ca sunt de neinteles , atata timp cat ei, macar in acest moment nu te inteleg. Intradevar, rezultatul nu e cel dorit, dar nu mai are rost sa cautam vinovati ... si daca tot ii cautam, nu exista un singur vinovat. Pt ca in momentul unei victorii, nu este premiat doar cel care a marcat golul , ci toata echipa, asa ca si-n cazul unui esec, toata echipa este responsabila. Ce puteai sa faci, sa te clonezi pe teren, ca sa ajungi dintr-un capat in celalalt a terenului si sa mai si marchezi ? Pai nu se poate asa ceva ....
ELISA 21/6/2008 7:34:25
Continuare : Tu nu ai cautat scuze, scuzele sunt evidente si nu trebuia sa te declari vinovat de necalificare pt ca nu esti. Acum este important sa treci peste si stiu ca o sa poti pt ca tu esti un profesionist, ai demonstrat asta de atatea ori si cum te-ai ridicat din alte situatii grele o sa o faci si acum, pt ca avem nevoie de tine in continuare si pt ca te iubim. Incearca pur si simplu sa nu te mai gandesti la chestile astea. Petrece cat mai mult timp in compania familiei, a frumoasei tale sotii si a copiilor tai minunati, incarcati bateriile si gandeste pozitiv. Abia astept sa mai citesc randuri scrise de tine si sa vorbim mai multe. Iti doresc tot binele din lume si mult succes pe mai departe. Felicitari pt. superba ta familie. Apropo, o cunosc pe mama ta si este o doamna deosebita. Sa-ti traiasca ! Capul sus si multa bafta ! Pup ...
rheina 21/6/2008 7:52:40
Ai jucat bine.
g0dlike 21/6/2008 9:25:53
Adi, dar pe noi ne intelegi? Ai vazut meciul cu Turcia? Sau vreun meci al lor? Ai vazut cu ce daruire au jucat pana in ultima clipa? Ai vazut ce mentalitate de invingatori? Pe la noi cand asa ceva? Frate, daca nu aveti asa ceva, stati acasa si nu ne mai faceti noua nervi suporterilor. Halal patriotism in voi!
g0dlike 21/6/2008 9:29:39
Trebuie sa mai adaug ca te consider cel mai bun jucator de la nationala, insa pls, incercati sa jucati ca o echipa si nu mai cere tu toate mingiile. Cu mentalitatea asta, nu o sa facem niciodata nimic. Cat o sa mai rezisti? Trebuie sa se construiasca o echipa combinativa, cu cel putin 2 atacanti de valoare care sa se sprijine unul pe celalalt. Din pacate, in afara de tine, Lobont si Chivu (care oricum e in forma mai slaba decat il stiam), nu prea avem jucatori de valoare, ce sa mai. Asta e tragedia. Nu au darurire, dar nici valoare, niste nulitati. (gen Banel, Fl. Petre, Cocis, cei 2 Daniel s.a.)
izabela 21/6/2008 9:45:48
oh ai venit aici in america? pai de nu ai spus? te asteptam la aeroport cu suporteri.... americani:) acum lasind gluma la o parte nici eu nu ii inteleg pe americani cum sa nu poata sa nu le placa fotbalul.... ma uit la ei sunt morti dupa baseball si fotbal american ..... aiuriti:) probabil ca nu ar face fata la un antrenament, forta fizica si psihica cerute de fotbal... asa ca au ales baseballul....- is fun for them to watch a baseball game while having their hot dogs and beer:) oricum la mine la servici s-a stiut cind joaca romania..... doar am luat vacanta ca sa pot urmari meciurile si m-am dat mare cu voi dupa meciul cu franta si italia:) iar dupa ala cu olanda am zis ca olandezii folosesc bateri americane "energizer" si de aia au jucat mai bine:) jk:) oricum nu conteaza ce zic oamenii sau ziarele. ziaristii trebuie sa umple ziare. oamenilor (inclusiv eu) le place sa-si dea si ei cu parerea.... este bine - isi exprima fiecare dragostea pentru fotbal si patriotismul:) acum ia si tu ce este bun, restul uita si mergi inainte. nimic nu se mai poate schimba acum asa ca bucura-te de rezultatele bune de pina acum si in continuare lupta pentru si mai bune. a fi un jucator de fotbal nu este usor, si nu multi oameni au un corp apt pentru acest sport, asa ca fi bucuros ca esti unul din putinii:) esti un jucator excelent si de valoare si vei avea prilejul sa obtii mai multe satisfactii profesionale la CM 2010. have a good time in florida and enjoy your time. toate cele bune tie si familiei tale. salutari la toti membrii de aici. zimbiti va rog, viata este frumoasa si merge inainte!
claudiaispas 21/6/2008 10:9:35
Adi ai mare dreptate. Toti de vad pe tine sau pe Piti vinovat. Fotbalul se joaca in echipa, toti castiga, toti pierd. Dar asa suntem noi romani, cautam un vinovat sa dam in el pana il terminam. Si apoi...poate mai gasim unul si dam si in ala. Toti dau in tine, Adrian tu intoarcele si celalat obraz si mai rasplatestei si cu goluri. Sai vedem atunci ce zic. Iti dorec numai bine, si sunt sigura ca alaturi de familia ta, vei trece peste aceste momente grele. claudia
Kittutza 21/6/2008 10:26:16
Lasa Mutule mama ca e bine.De-abia asteptam sa scrii ceva,sa vad cum te simti.Nu trebuie sa te simti tu vinovat.E foarte bine asaaaaa.Data viitoare va fi mai bine.Siiigur,daaaa,era frumos sa va calificati mai frumos,dar sa ne aducem din nou aminte cu cine am fost in grupa?Ehh,am fost suparata putin...de fapt,mai mult dezamagita.Dar totusi sunt realista si ma consolez cu gandul ca celelalte echipe aveau mai multa experienta si jucatori mai curajosi ...
LiLy 21/6/2008 10:32:6
Adi eu stiu ca ai pus suflet ,ai muncit mult,nu trebuie sa te apleci la nivelul celor care vor sa te faca sa pici tu vinovat sau sa te simti prost.Asta e viata e frumoasa eu cel putin am incredere in tine stiu ca poti mult si o sa rati asta!Capul sus!!
Anisia 21/6/2008 10:44:36
Adi, orice ar fi, eu am incredere in tine, in talentul tau care de nenumarate ori ne-a facut sa ne simtim mandri ca suntem romani, mandri ca ne reprezinti...Iar in ceea ce priveste Euro 2008, indiferent de scoruri, penalty-uri ratate sau nu, TU ESTI CEL MAI BUN PT MINE!!!! :X
nury 21/6/2008 11:57:25
sincera sa fiu eu nu mam uitat in viata mea la fotbal si akum a fost prima data si asta pt tine iar akum sunt o microbista inraita:))ador fotbalul dar doar atunci knd joci u k altfel numi place ;)) :-"
Danezu (guest) 21/6/2008 12:3:19
Romanii au fost suparati deoarece echipa nationala a dezamagit tocmai in ultimul meci,cel cu Olanda,desi impresionase in primele 2 meciuri(cu Franta si Italia),iar inainte de inceperea turneului nimeni nu ne dadeau vreo sansa in grupa ,nici macar la un punct! (toti spuneau ca Romania va face zero puncte in grupa!)... Si stii cum se zice-"ultima impresie conteaza"...varul meu ,care lucreaza in Italia,mi-a zis ca meciul nostru cu Olanda a fost dat la "rai due"...iar cand a dat Olanda primul gol ,comentatorul lor s-a manifestat patimas,zgomotos, ca niciodata,de parca Italia tocmai castigase campionatul mondial din nou... Le-a fost frica de noi,dar din pacate ,nu ne mai incalzeste cu nimic acum... iar partea cu criticele---Adi ,stii si tu cum e in Romania-sunt 22 milioane de selectioneri :)) toti se cred specialisti...ia uite ,o sa ma dau si eu "specialist" ce -as face acum la echipa nationala daca as fi selectioner? 1.Adi Mutu trebuie sa faca NUMAI faza ofensiva,deoarece venind prea mult in spate ,sa ajute defensiva,va ajunge sa oboseasca,si sa piarda din prospetimea fizica pe parcursul meciului(ceilalti sa faca partea defensiva,aici avem cu destui,chiar buni,la acest capitol stam foarte bine); 2.Revenirea la jocul bazat pe posesie si constructie,sa atacam poarta adversa (specific noua romanilor) si nu doar sa ne aparam la nesfarsit mizand pe o contra norocoasa sau o greseala a adversarului(cum a fost golul tau cu Italia); 3.Aducerea de noi jucatori,tineri si cu foarte multa ambitie de a castiga,si fara TEAMA de renumele adversarului;asta inseamna evident ,si renuntarea la catorva din jucatorii actuali din lot ,plafonati si cu multa uzura in joc (nu dau nume ,se stiu ei care sunt) 4. sa luam modelul olandez de a juca ,de exemplu,jucatori foarte iuti in atac ,si dribling bun in regim de viteza,cu foarte mare simt al portii adverse...aici e buba la noi,Dica e tehnic ,dar lent rau,desi e pitestean de-al nostru,aici sta foarte prost ,la capitolul viteza...din pacate ,in schimb Florin Bratu are tot ce ii trebuie,viteza ,sprinteaza foarte bine pe contraatac,si bineinteles este si atacant de meserie...ahh ,unde era Bratu in meciul cu Olanda? (in vacanta ,din pacate) era exact elementul care ne trebuia in meciul cu Olanda,cand aveam nevoie de mai multa viteza in atac... 5.Jucatorii pe care EU (ca suporter al nationalei) as vrea sa le fie dat mai mult credit , ar fi cateva exemple: Florin Bratu,Ianis Zicu(ambii Dinamo),George Ogararu(Ajax),Janos Szekely(Steaua),Laszlo Sepsi(Benfica),Ciprian Deac(CFR Cluj),Florin Costea(U Craiova),Costin Lazar,Sapunaru(ambii Rapid),Tatarusanu(portar Steaua,e imprumutat acum la Bistrita un an,un portar bun,de viitor) revenirea lui Mazilu (Metalurg Donetsk) desi ,nu stiu de ce nu mai e in forma ,nu s-a adaptat in Ucraina si a pierdut locul la nationala... 5.Renuntarea la urmatorii jucatori:Fl.Petre,Nicolita,Cocis,Contra(acesta nu mai poate fi o solutie pt Mondialul din 2010,are si o varsta inaintata)
lee 21/6/2008 12:14:44
Mai bine nu citeai presa, ca numai te-or criticat. La toti le este usor sa faca critici atata timp cat nu se afla in locul tau.Foarte bine ai facut ca nu te-ai intors in Romania, ca numa scandal iesea. Este bine ca te-ai retras alaturi de familia ta.Sper sa ai un sezon cu Fiorentina foarte bun. Si sa le demonstrezi ca esti cel mai bun:)
vyo 21/6/2008 12:29:55
Adi ,din pacate colegii tai nu si-au dorit victoria..tu te-ai zbatut mult ,ai facut si faza de aparare..e foarte greu fotbalul , e foarte greu sa alergi atat , insa nu s-a vazut acea dorinta de a trece de grupe..asta e
byanca 21/6/2008 12:41:30
adi,nu trebuie sa fi trist sau sa te acuzi de ratarea calificarii.pt noi tot cel mai bun ramai.suntem mandrii k esti roman si asa km ai spus si tu adevaratii campioni se vad in momentele grele,iar tu esti un campion.te iubim
roxxxanaelena 21/6/2008 13:16:3
incearca pt ca nu trebuia sa tragi penaltyul pe centru
Emanuel 21/6/2008 14:19:43
Hai sa nu facem o tragedie din eliminarea Romaniei. Nu suntem singurii care nu au trecut de grupe. Portugalia, favorita la castigarea trofeului, plus detinatoarea celui mai bun fotbalist din lume, a plecat, ca si noi, acasa. Pai, asta e o mare dezamagire, nu Romania care pleca cu sansa a 4-a in grupa mortii. Daca e sa vedem partea plina a paharului, ganditi-va ca le-am pus la respect pe campioana si vicecampioana mondiala, iar de la Olanda am incasat cele mai putine goluri din grupa. Pai cu Olanda vreti voi sa facem eroisme? Ar trebui sa ne stim lungul nasului si sa fim mai mult decat multumiti de rezultate, cu atat mai mult cu cat echipa e tanara si fara experienta marilor campionate.
palea69 21/6/2008 14:27:0
adi,pentru ce nimeni nu are curajul sa zica adevarul in ce sa intimplat in meciul cu olanda?de ce nu am jucat ca nu aveam ce pierde si macar jucam fotbal pierdeam cu 10 zero si lumea era multumita si nu erau asa de multe critici.as vrea o opinie piertinenta din partea ta.nu stiu daca ai vazut comentariul lui vochina de gsp dar are dreptate cu 4 suturi si 2 corneri vrem sa ne calificam?si mai ca nimeni nu a iesit sa spuna ca am gresit tactica sau nu stiu etc.in rest nu mai de bine.
Vorenus 21/6/2008 14:31:25
Adi ai fost si ramai un campion pt noi. Singura noastra durere este ca la meciul cu Olanda nu am avut mai mult curaj indiferent daca pierdeam sau nu macar sa murim frumos. S a vazut de la o posta ca singur nu poti sa faci nimic si nu vreau sa fiu rau dar cu jucatori ca Cocis sau Nicolita nu putem emite mai multe pretentii. Indirefent de ce s a intamplat ramai un mare jucator MUTU über alles
BiancoViola 21/6/2008 15:2:47
Adi - stai linistit, relaxeaza-te putin alaturi de copiii si familia ta. Voi ati purtat intreaga natiune pe aripi, auzandu-mi strabunii ca ziceau: "De la caderea lu raposatu nu am mai vazut asa ceva." In piete, strazi, bulevarde, toti erau in picioare in fata ecranelor si cantau intr-un singur glas imnul si pentru voi. Eu nu vin sa te sa va critic. Nu ne putem explica ce s-a intamplat cu Olanda. De ce? Asta cred ca o stii tu mai bine. In meciul cu Italia ati jucat superb. E adevarat - e prostie sa cauti un tap ispasitor. Dar mie meciul cu Olanda mi-a lasat impresia ca: Ori nu ati vrut, ori nu ati (mai) putut. Si a venit exact atunci cand speranta era cea mai mare. Acum, sa uitam acest lucru. Sa trecem cat mai repede peste. Ai trecut peste atatea lucruri Adi, stii si tu, de ce nu ai trece peste un nenorocit de penalty? Va iubim si te iubim. Hai Romania!
Deea 21/6/2008 15:23:7
Nu-ti fa griji, asa cum ai spus si tu, mereu exista un tap ispasitor si, normal ca tu te aflii in centrul atentiei deoarece la momentul actual esti cel mai bun jucator al nationalei. Normal ca de la cei mai buni se asteapta f mult, dar ei uita ca la acest joc participa o echipa intreaga, nu numai un om. Mult noroc si nu uita ca multi te vad ca pe un idol, asa ca nu trebuie sa te lasi ci sa demonstrezi in continuare ca esti cel mai bun.
gimini 21/6/2008 15:26:8
Adi! Capu sus, dar data viitoare luati si voi exemplu de la turci sau de la rusi. Acum ati vazut cum trebuie luptat pentru o calificare. Uite, eu am 33 de ani si aveam 11 ani cand a batut Steaua la Sevilla. In calitate de microbist nu-mi mai doresc decat un lucru, sa apuc sa vad si echipa Romaniei CU PALMARES, asa cum au ajuns sa aiba (pana si) bulgarii, grecii sau, iata, amaratii aia de turci, care in 6 ani au facut mai mult decat a facut Romania din 1930 incoace. Avand in vedere ca speranta de viata in Romania e de vreo 70 de ani crede-ma ca am rabdare sa astept inca 37 de ani, dar poate o sa ma faceti voi fericit mai devreme. Talent aveti, echipa merge (cand vrea ea!), curaj va trebuie. Succes si numai bine! Bucura-te de vacanta.
vally (guest) 21/6/2008 15:28:45
Exact, fotbalul este un joc de echipa, se castiga sau se pierde in 11 jucatori; nu te mai gandi atat la acel penalty, nu merita, asa a fost sa fie...capul sus! Oricum noi suntem mandri de voi toti Adi! Multa sanatate si o vacanta minunata! La toamna o luam de la capat...
CoSminuX 21/6/2008 15:29:30
"Un alt lucru pe care nu il inteleg e ca romanii sint nevoia nebuna de a gasi un tap ispasitor,ba Mutu,ba Piturca sau mai stiu eu care din echipa,nevoia de a puncta degetul si a spune,tu esti vinovat!" Majoritatea,oamenii de rand, nu gandim asa (poate doar ziaristii) insa ce este cel mai important e ca in viata se mai si rateaza, ca doar suntem oameni, nu roboti! Ai ratat un penalty, asta e! "." si de la capat! E greu acolo in teren, nu intotdeauna reusesti tot ceea e iti propui dar macar cu Olanda echipa noastra ar fi trebuit sa fi jucat cu mai multa dorinta, ca doar jucam cu calificare pe masa! Acolo am pierdut.. Daca jucam ceva in genul cum au jucat turcii(pe care noi i-am invatat fotbal) cu foarte mare dorinta si ambitie impotriva cehilor, acum jucam cu Spania.. VREAU! sa schimbam mentalitatea, cum ca jucam cu echipa X care e mai puternica si noi trebuie sa ne vedem de lungul nasului s.a.m.d. VREAU! sa ne depasim conditia pentru ca AVEM VALOARE!
conte 21/6/2008 15:39:8
Cred ca sunt putini care te invinovatesc pentru acel penalti, se intampla oricui, ai fost unul din cei mai buni jucatori ai nostrii la euro. Sincer, parerea majoritatii este ca piti a gresit la meciul cu olanda, asta cred si eu dar nu mai conteaza. Mult succes in continuare, sunt convins ca nationala isi va depasi performantele in viitorul apropiat!
CristiP 21/6/2008 15:56:48
Adi nu e nimic de inteles!! Incearca doar sa tragi foloasele din experienta asta!!...Daca nu gresesti nu poti sa devii mai bun. Din greseli oricare ar fi ele invatam si mergem mai departe..Eu cred ca sunt printre putinii care nu are absolut nimic de reprosat echipei nationale...Se putea mai bine? da corect mereu se poate mai bine dar se putea si mai rau...Multa bafta
Emanuel 21/6/2008 16:17:37
Ar fi o mare prostie sa-l invinuim pe Adi pentru infrangerea din meciul decisiv. Ar fi chiar culmea sa ne plangem ca, vai, ne-au batut olandezii. Alo, e vorba despre echipa care a maturat cu locurile 1 si 2 de la mondiale. Oameni buni, hai sa ne acceptam limitele. Nu poti sa astepti tot de la un singur jucator, pe care, apoi sa-l invinovatesti de rezultatul unei echipe.
smecck 21/6/2008 16:18:31
http://www.youtube.com/watch?v=eawlZjqho4w El a mers mai departe.
Emanuel 21/6/2008 16:45:13
Cine e Cristiano Ronaldo? Stim cu totii: e cel mai bun jucator din lume in acest moment. SI TOTUSI RATEAZA!!! SI TOTUSI E CEL MAI BUN !!! http://www.youtube.com/watch?v=rrwsisDgIVo&feature=related Ia uitati aici cum executa penalty-ul in finala Chempions League: http://www.youtube.com/watch?v=aHgUwd0zg2c
banatean (guest) 21/6/2008 17:1:47
Peste tot in lume (Europa, in conditiile CE de fotbal) lucrurile se intampla la fel: esti erou cind castigi si "nimic" cind pierzi...Desigur, conteaza si felul in care pierzi, dar chiar in conditiile in care infrangerea se intampla "cu fruntea sus", lumea are pareri si critica "in stanga si in dreapta". "Dupa razboi, multi viteji se-arata", se spune...Am sa-mi permit totusi sa fac si eu o observatie, asta si datorita faptului ca am avut exact aceeasi parere si la citeva secunde dupa acordarea penalty-ului cu Italia... In viata, in general, luam decizii. Citeodata cistigam, alta data, pierdem...Si totusi: Decizia lui Piturca / Mutu de a-l lasa pe cel din urma sa execute lovitura de la 11 metri a fost gresita. Mutu era deja afectat psihic (pe buna dreptate, datorita vestilor rele...Platini, te acuz in continuare!!!) iar in momentul respectiv al meciului era aproape terminat fizic. Se vedea f. usor (mai ales la TV...). Piturca trebuia sa intervina direct si sa lase pe...oricine altcineva (mai putin Chivu, sa ne gindim putin si la echipele de club unde activeaza unii dintre jucatori....) sa execute lovitura. Nu a facut asta (in cel mai "fericit" caz) gindindu-se la ascendentul psihic pe care l-ar fi avut Mutu si echipa in urma unei reusite...Greseala mare a fost, insa, ca nu s-a gindit la consecintele care ar fi urmat in urma unei ratari...Deh, am vazut cu totii aceste consecinte... In conditiile in care antrenorul a condus echipa Romaniei la modul cel mai precaut cu putinta, acest act de "curaj" nu a avut nici un fel de acoperire! Dimpotriva, mi s-a parut un act de....lasitate. In special in conditiile in care acuma, dupa eliminare, el il invinueste (discret) pe ...Mutu ptr. insucces. Urat....! Romania nu va face performanta pina cind nu va avea un antrenor bun care sa poata sa fie respectat de jucatori...La meciul cu Olanda, Piturca a stat pe banca tot timpul, fara sa faca NIMIC ptr. a incuraja, stimula echipa. Cum aratau ceilalti antrenori? Turcia, Croatia, etc., etc....Erau ca al 12-lea jucator de activi!!! Un antrenor strain de MARE valoare ar trebui! Doar ca nimeni nu o sa vrea sa plateasca, asa ca.....sa ne bucuram de succesele fotbalistilor romani la echipele de club. Mutu, eu as parasi repede Fiorentina ptr. o echipa de nivel maxim! (Spania....)? Mult succes!!!
VladyArad 21/6/2008 17:21:55
Adrian,tu ai incercat sa joci bine la campionat si ai reusit.felicitarile mele.in legatura cu penaltyu ratat,nu trebuie sa te invinovatesti.ai dat un gol impotriva Italiei si ma bucura,si cristiano ronaldo a ratat in finala un penalty.ORCINE POATE RATA.Oricum u esti un erou.Te felicit si tineo tot asa.SANATATE SI SUCCES in Italia unde esti cel mai bun de pe acolo;)
Tibbs 21/6/2008 17:58:47
Asta e viata, au ratat si alti fotbalisti celebrii, Van basten, Boloni, R. Baggio, si foarte multi altii, sunt convins insa ca vei reusi sa treci peste pasa proasta prin care treci, condoleante pentru moartea bunicii tale si succes sa reusesti sa devii un al doilea Gascan. Intr-o alta ordine de idei, "tu esti vinovat" reprezinta o alta dovada a culturii neaose"romanesti de la Burebista incoace, chiar si Boloni a caracterizat perfect, desi putin cam dur, aceasta idee, de a muri capra vecinului cgiar daca tu nu ai una
MoNyKa 21/6/2008 18:32:1
asta a fost,eu una am incredere in tine,adrian,ce a fost a fost..nu trebuie sa te simti vinovat pentru asta...si da,ai dreptate,mereu se cauta vinovati,dar altii nu se gandesc ca daca ar fi in locul tau,si-ar da seama ca nu-i asa usor...
ralucka 21/6/2008 18:47:4
tu nu esti vinovat deloc.daca nu erai tu nu dadeam niki macar un gol.nu te mai lua dupa jurnalisti.nu merita.ESTI si VEI RAMANE cel mai bun jucator roman;)...mergi mai departe!!!!ai o multime de suporteri adevarati care te sustin...esti cel mai tare!!!!!i love you:X:X:X:X
onofrei 21/6/2008 19:8:3
te admir de cand erai la fc arges esti fratele meu bafta mutule
Andutzu 21/6/2008 19:19:32
nu cautam un vinovat,ci cautam un raspuns la intrebarea:turcii cum au reusit sa bata de 2 ori in ultimul moment,dand si sufletul din ei.....iar noi n-am fost in stare sa bagam un gol,desi Olanda a facut tot posibilul sa castigam noi!si noi cautam raspuns....
Andutzu 21/6/2008 19:24:51
eu ti-am mai spus......tu nu esti vinovat cu nimic....si nici colegii tai...tu ai luptat pana in ultimul moment.......dar tactica antrenorului tau cum ti s-a parut?normal ca nu ne poti spune noua pe blog cu adevarat ce simti.......dar pune-ti intrebarea ......ca sa gasesti raspunsul mult cautat!
Andutzu 21/6/2008 19:25:52
Auzi,dar comentariul din prosport...cu jurnalul meciului cu olanda este adevarat?ca tu i-ai zis lui Piturca sa atacati si el n-a vrut?plss,lamureste-ne!
lavinia 21/6/2008 19:44:17
Fotbalul se joaca in echipa, cum ai spus si tu, nu poate fi vinovat unul singur, fie ca e vorba de antrenor, de vreun jucator...insa am observat si eu ca intotdeauna trebuie sa se afirme ca ar fi vina unuia sau altuia sau chiar a echipei adverse. Nu e cazul sa te simti vinovat, cu totii facem greseli, trebuie sa ne ridicam si sa invatam din ele. amnteste-ti ca nu esti tu singur cel ce formeaza echipa, fiecare trebuie sa contribuie ca jocul sa iasa bine. Multa bafta!
dmb 21/6/2008 19:55:42
Adrian, iti mai aduci aminte cum este sa se strige dupa tine "tigan"? Sigur, iti mai aduci! Dupa fiecare din diaspora se striga intr-un fel sau altul la fel. Nationala ar fi putut sa inchida gura la multi.....dar nu a facut-o! Ca Piturca nu are habar traind in Romania e una, dar tu stiai ,ca si ceilalti, ca in spatele vostru stau milioane de romani facuti "tigani"...dar nu ati luptat ca si cum ati fi stiut! Si nu vorbim aici de rezultate (care nu-s importante) ci de atitudinea aratata....care nu a fost deloc de la egal la egal, ci de la sluga la stapin! Oare chiar sintem tigani? Oricum trecutul e trecut.... Aduceti-va aminte data viitoare! Marius
Mihutz 21/6/2008 20:2:55
Aia mici mici mici si complexati dau in OMUL BUN,CEL MAI BUN atunci cand este jos!!!Eu sunt sigur ca o sa le bagi pumnul in gura[stai ca asta e la box:)],ca o sa le dai o minge in "zona sensibila" cum zic comentatorii si ca o sa ne faci iar fericiti si ca o sa`i obligi pe pigmei sa cante cu noi MUTU MUTU MUTU MUTU MUTU.......
cuculetz 21/6/2008 20:5:19
acum incepe tragerea la sorti pt cm .esti cel mai bun fotbalist roman la ora asta si este norman sa fie presiune pe tine .rezista. HAI ROMANIA!!!
mirkea 21/6/2008 20:9:25
mutule nu semna cu fiorentina mergi si tu la o echipa mare , daca te ar fi vrut cu adevarat tiar fi dat cat ai fi cerut nu 2 mil sau asa ceva mergi la barca daca ai cu adevarat oferta acolo ii fotbalul adevarat....il fenomeno
barroso 21/6/2008 20:40:7
chiar nu aveti pic de rusine in voi? daca ati fi urmarit meciul facut cu olanda ati fi inteles toate criticile DEPLIN JUSTIFICATE aduse de catre jurnalisti si suporteri. precum s-a putut observa de la inceputul acestui campionat, nationala a avut sustinerea noastra patimasa si neconditionata. NIMENI NU V-A BLAMAT PENTRU CA NU V-ATI CALIFICAT IN SFERTURI CI PENTRU CA NU V-ATI DAT SUFLETUL IN MECIUL CU OLANDA! NU ATI AVUT AMBITIE, DETERMINARE, MACAR PENTRU OAMENII CARE CANTAU IMNUL ROMANIEI IN MINUTUL 75. Din punctul meu de vedere nu mai meritati (echipa si antrenorul) respect deloc din partea suporterilor acestei tari. Mi-a fost rusine ca sunt roman, dupa meciul facut de VOI cu olanda. felul in care ati jucat explica de ce noi am fost cei contropiti de turci si ei cotropitorii. NU AVEM MENTALITATE DE INVINGATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! asa ca lasati intrebarile filosofice si puneti osul la treaba, lasati aerele de vedeta si macar incercati sa ne faceti sa fim mandri ca suntem romani!
George 21/6/2008 20:53:32
Adi sa sti ca nu esti tu cel vinovat de ratarea calificarii,cum ai spus si tu fotbalul este un sport de echipa.Si Roberto Baggio a ratat un penalty si inca intro finala mondiala asa ca nu trebuie sa te mai gandesti la acest lucru.Romanii sunt suparati datorita jocului pe care l-ati facut in meciul cu olanda.Adevarul este ca de la tv s-a vazut ca nu ati avut deloc determinare si ambitie,parca voi depindeati de ce se intampla in meciul de la zurich si nu de voi.Criticile ziaristilor se indrepata mai mult spre Piturca,dar sunt convins ca el va ramane la nationala pt ca merita si pt ca este singurul care a calificat Romania la turnee finale in ultimii ani. Sa sti ca noi fanii adevarati suntem alaturi de tn si te intelem,George
porter 21/6/2008 21:15:55
Intradevar, adevaratii campioni se vad in momentele de dificultate, dar cu fraza asta ai spus mai mult decat ti-ai fi dorit tu probabil. Pt ca in meciul cu Olanda ne-ati aratat ca nu aveti mentalitate de invingatori, de campioni. Adevaratii campioni au fost in tribune, nu pe teren. Nu ratarea calificarii in sferturi este de blamat (desi la ce a jucat Franta ar fi trebuit sa ii batem iar cu Italia scorul de la final a fost echitabil pt ca nu trebuie uitat golul valabil anulat lor), ci atitudinea voastra din teren la ultimul meci. Cand s-a vazut clar in prima repriza ca olandezii se chinuiau sa nu joace, sa rateze, sa ne lase sa ii atacam si sa inscriem. Ce puteau face mai mult pt ca noi sa castigam? Sa isi inscrie ei autogol? Romanii va condamna pt ca nu ati vrut, nu ati putut, nu v-ati dorit victoria nici macar pe jumatate din cat si-au dorit-o suporterii care cantau, care v-au sustinut in toate cele trei meciuri de la inceput pana la sfarsit, nu ati fost in stare sa aratati ca va doriti victoria. Suntem singura echipa din lume care nu am fost in stare sa castigam un blat! Si amintirea asta va ramane in memoria suporterilor.
ice4you 21/6/2008 21:16:58
Bun gasit Adrian! Noi nu spunem ca sunteti vinovati ptr ca ati venit acasa, spunem doar ca poate sunteti vinovati ca nu v-ati dorit destul! Nu incercam sa gasim un vinovat anume ci la randul nostru incercam sa va intelegem ... este greu dar ...
byanca 21/6/2008 22:24:2
mutucoca km poti sa vb asa.u chiar nu iti dai seama ce prostii spui?tie ti-ar placea sa vb cineva k tine asa km vb tu k mutu?controlati-va k nu rezolvati nimic dak doriti raul cuiva si vb asa dimpotriva sunteti penibili.mutu nu le da atentie.felicitari si mult succes
LiLy 21/6/2008 22:28:27
Adi atat te rig...sh din tot sufletul...IGNORA ACESTE COMENTARII gen a lui "mutucoca"....te rog mult de tot...eu am incredere in tine esti cel mai bun:X...pooopmare sa ajunga an la tine akolo departe !idolu meu:X
Princess 21/6/2008 22:41:37
Ady si yo incerc sa inteleg de ce oare exista atata prostie in capul unora ! Just gve shit on what the other ppl and media is talking ! "mutucoca" -inainte de a tasta asemenea idiotenii gandesti ? Nu cred ..si taci dreq !
Alixon 21/6/2008 22:52:10
Adrian, Esti fara indoiala cel mai talentat jucator din nationala Romaniei. Un lucru ramane insa inexplicabil: evolutia Romaniei in meciul cu Olanda. Van Basten si-a calculat totul ca Romania sa bata Olanda: 9 rezerve, joc foarte "amical", ratari intentionate, public neutru (daca nu chiar "prietenos"). Orice echipa din celelalte 15 putea sa invinga Olanda in conditiile create de Van Basten. Dar "manjitii" foarte obositi se certau cu cei care nu erau manjiti, nu erau obositi sau erau tinuti pe banca de rezerve (pentru ca aveau carente in pregatire). Marica ardea de nerabdare sa joace, si Piturca a jucat 3 meciuri cu cel mai tehnic jucator de la EURO 2008: Banel Nicolita. Toate indiciile duc catre o singura concluzie: au existat jucatori romani "manjiti" de macaronari. Explicatiile de genul "atat putem" si "am fost foarte obositi" nu stau in picioare. Ai vazut cat de "obositi" au fost turcii in meciul de ieri? Care este expicatia ta la non-combatul catorva jucatori romani in meciul cu Olanda? sanatate
Princess 21/6/2008 23:5:53
Si inca ceva : You never WIN GOLD you just loose SILVER! Da ,Olanda a lasat si a facut si asa mai departe ...dar e inca ceva la care multi nu sau gandit. E un om, are sentimente ,probleme etc da multi zic ca atunci cand joci nu bagi probl personale dar...aceste probleme iau puterea fizica si psihica a unui om !
iullya 21/6/2008 23:25:1
Ady in niciun caz nu este vina ta....este vina intregii echipe....insa totzi itzi pasau tzie in sprantza ca tu vei face ceva....fotbalul este un joc de echipa....trebuite sa ignori criticile....se pare ca cei care te critica acum au uitat tot ce ai facut pentru nationala....nu te mai invinovati singur....este vina intregiii echipe nu numai a ta....te rog sa`mi promiti k vei trece peste acest moment...succes...shy nu uita...fanii adevarati vor fi intotdeauna alaturi de tine....
JamesBondss 21/6/2008 23:38:8
Asta e,se mai intampla! Data viitoare nu mai urmati indicatiile antrenorului si atacati pana la ultima suflare! Multa bafta!A, si nu te invinovati pt penalty;i s-a intamplat si lui Beckhamp ,C.Ronaldo...etc. FITI MAI BATAIOSI!!
cosmin23 21/6/2008 23:39:55
Normal ca nu esti tu vinovat.dar asa suntem noi romani,tot timpul simtim nevoia sa gasim un om bun de ars pe rug.aste e mostenirea noastra de la bunicul nostru Traian.dar trebuie sa treci peste acesata deceptie, si sa fi tot timpul cel mai bun, sa le arati pe teren ca nu tu ai gresit.cei care te iubesc vor fi mereu langa tine.iar cei care sunt langa tine doar la bine nu te iubesc cu adevarat.de cand te-am vazut primadata la Dinamo am stiut ca o sa fii un mare jucator, unul genial, pe atunci il iubeam cel mai mult pe Totti, dar acum esti jucatorul meu favorit.pentru ca esti cel mai complet jucator ofensiv din lume. sa fii sanatos in continuare si sa ai in contiuare parte de mari succese pe toate planurile si sa ne faci mandri ca suntemi romani.........
yonutz83 22/6/2008 0:18:46
Adi iti multumesc pt tot ceea ce ai facut pt echipa nationala si ceea ce vei face in continuare pt ea.........ai ratat un penalty.....nu-i nimic, mergem mai departe, nu esti nici primul si nici ultimul caruia i se intampla asta........nu uita in viata sunt lucruri mai dureroase decat ratarea unui penalty, peste asta se poate trece.....stiu ca e cu intarziere, dar imi pare rau pt bunica ta, stiu ca tineai enorm la ea, vezi asta e o pirdere mai mare decat ratarea unui penalty.............noi romanii nu ar trebui sa uitam tot ceea ce ai facut pt echipa nationala......multa bafta in continuare si cat mai multe suuccese in viatza alturi de cei dragi.......
Replica 22/6/2008 1:40:25
Nu-i nimic Mutu. Asta este. Suntem dezamagiti cu totii. SI noi si voi dar din greseli invatam toti. Si voi jucatorii, si Piturca si noi suporterii. Sunt sigur ca in preliminarii totul se va schimba. Ne bucuram impreuna la reusite, ne incurajam la infrangeri !
smecck 22/6/2008 1:49:54
Un articolde pe sportline.ro CĂLĂTORII LA EURO de Cosmin Stăniloiu Nea Piţi, ai văzut!? (22 iunie) Ascultă, nea Piţi, trebuie să-ţi spun ceva. Rusia a chinuit Olanda mai ceva decît ne-ai chinuit tu contra batavilor. Dar nu despre tine vreau să vorbim. Deşi, cu siguranţă, vom mai aduce vorba. Rusia, cum ziceam, a făcut Olanda să alerge după ea cu limba scoasă. Desigur, Arshavin e inegalabil şi inimitabil, Zhirkov fuge de zici că are furnici pe toată talpa şi-l frige gazonul ca un bec (asta e o adaptare aproximativă din Andrieş, Alexandru, nu Maria), Pavlyuchenko nimereşte întotdeauna spaţiul porţii adverse. Ce mai, fotbalişti unul şi unul. Au stat ascunşi la ei acasă, în deplasări lungi şi anonime prin prima ligă rusă, la Tomsk sau Vladivostok. Cîteodată au apărut prin cupele Europene. Îi cunoşti, fără îndoială, doar i-ai bătut 3-0 în amicalul ala de la Bucureşti, cînd te-a convins Marius Niculae să-l iei la Euro. De unde să ştii tu că în Elveţia nu va trage nici un şut pe spaţiul porţiilor adverse? Şi uite că antrenorul ăla olandez de abia poţi să-i pronunţi numele, Hindink, Hidink, Hidink, Hiddink adică, a dus Rusia în semifinale. Ai văzut, nea Piţi? Ce trebuie, de fapt, să-ţi spun. Înainte de meci, Hiddink, care e olandez, a făcut următoarea declaraţie: “Sunt speriat ca în iad. Dar tocmai că sunt aşa de speriat, trebuie să atacăm. Dacă ne apăraăm în terenul propriu, o să devenim şi mai speriaţi.” Urmarea e cea pe care, probabil ai aflat-o. Rusia a bătut cu 3-1 şi a mai ratat vreo 15 ocazii uluitoare, apărîndu-se practic, în careul advers. Ce ştie Hiddink şi n-ai avut tu habar e că un meci se cîştigă de jucătorii din teren, în 90 de minute în care antrenorul are prea puţine de spus. Treaba lui e pînă încep cele 90 de minute. Eu zic că Hiddink a ştitu, înainte de toate, orice se putea ştii despre olandezi. Şi cel mai important, că atacă senzaţional şi se apăra infect. Şi că dacă-i obligi să se apere, nu prea au vreme să atace. Rusia s-a năpustit în atac şi pentru că era singurul mod în care Hiddink putea înbunătăţi, cu fiecare minut scurs, încrederea alor săi. Vreau să zic asta: dacă stai departe de poarta ta şi ataci, simţi că se poate, capeţi dezinvoltură şi mai ales le iei pulsul celorlaţi şi le simţi tremuratul. Logica e simplă. La fotbal oricum, cînd e vorba de meciuri care pe care, una tot pierde. Şi atunci, contează cît sînge ai să vrei să cîştigi. Tu, pe bancă, antrenor, şi ei acolo, în teren. Am citit prin ziare că te-au rugat băieţii să atace un pic cu Olanda şi le-ai interzis. Poate că nici nu e adevărat că te-au rugat. Dar e adevărat că n-au atacat deloc şi asta pentru că tu ai decis aşa. Numai că atunci cînd trebuie să cîştigi, nu prea îţi mai dă mîna să te gîndeşti cum să nu pierzi. Rusia crezi că s-a oprit vreo clipă din alergat să calculeze ce se întîmplă dacă pierde? Nu, chiar deloc! Priveşte cele două reprize de prelungiri cu Olanda. Numai la poarta lui Van der Saar s-a jucat. Oricum, iar am luat-o în altă direcţie, cî
smecck 22/6/2008 1:50:53
continuare.. http://www.sportline.ro/extended.php?recID=386
petrache 22/6/2008 1:55:21
Stimate Domnule Mutu, Nu va mai faceti probleme ca ati ratat un 11 m. Au ratat penalty la viata lor toiti cei mari: C.Ronaldo, Beckham, Ronladinho poate chiar si marele Pele. Dupa ce croatul Modrici(?) a ratat penaltiul , antrenorul si colegii l-au imbratisat sa-i consoleze - nu l-au criticat in presa. Ati facut mult pentru fotbalul romanesc - va multumim. Ati avut si greseli de tinerete, si ghinionul sa platiti mai scump decat trebuia. Asta e. Jucati mai departe cu incredere si, daca e posibil la valoarea Dvoastra , ramaneti modest. Gasiti prieteni (adevarati), petreceti timp cu familia! Cu baietelul din casatoria anterioara va mai vedeti? Mult succes mai departe si putere sa rezistati in "lumea" in care va gasiti.
aleksgrid 22/6/2008 2:36:20
Pentru prima data am urmarit comentariile din Gazeta Sporturilor si pot sa spun ca sunt clasici romanesti. Injuraturi peste injuraturi, Mutu sa moara ca a ratat si tot asa, comentari care de fapt iti arata limitatiile la romani. Unde sunt comentariile cind Mutu a inscris primul gol la care eu personal nu am mai putu de bucurie. Faptul ca Mutu a ratat din 11 metri e partea a doua dar nu e de invinuit. La final asta e fotbalul. Dai gol te iubesc, ratezi si sentimentul e total opus. Eu zic ca a fost o prestanta buna si cu suportul pe care Mutu l-a primit a facut cit se putea. La sfirsit e fotbal si aceastea sunt implicatiile!
florinbudescu 22/6/2008 2:41:4
Adrian, Personal, nu simt nevoia sa gasesc nici un tap ispasitor. Ma intereseaza numai sa vad fotbalul romanesc acolo unde ii este locul, iar situatia in care ne aflam acum ma nemultumeste profund. Pentru ca eu cred ca este valoric mai sus decat actuala cotatie oficiala. Paranteza: eu cred ca nu esti vinovat aproape deloc si acest lucru nici nu mai conteaza. Eu cred ca vinovat este antrenorul, in acest caz Victor Piturca. M-am uitat la fata ta inainte sa executi acel penalty si am vazut pe ea acelasi lucru pe care l-am vazut si pe fata lui Cristiano Ronaldo, in finala Champions League, si pe fata lui Luca Modric, in meciul cu Turcia, cand au ratat. Sa ma explic. In astfel de situatii, principalul vinovat este antrenorul. Piturca trebuia sa fie reactiv si sa ceara altcuiva sa execute, pentru ca Buffon te stia prea bine. Nu aceasta este marea vinovatie a antrenorului, ci alta insa. Este inadmisibil ca un jucator ca tine sa joace senzational la Fiorentina si la Nationala nu si pentru asta nu este vinovat jucatorul, ci antrenorul, care nu stie sa il joace. Fabio Capello nu a stiut sau nu a vrut sa te foloseasca, in planul sau tactic. Piturca nu a stiut sau nu a vrut sa te foloseasca, la fel, in planul sau tactic, neaducand destui jucatori cu care sa poti pasa. Cesare Prandelli a stiut. Dincolo de vinovatii, care ma intereseaza mai putin, este pacat ca il ai pe Piturca la Nationala, pentru ca iti limiteaza si tie, si altor jucatori din Nationala cariera la scopurile sale meschine. 0-0 cu Franta? De ce nu a schimbat nimic, cand a vazut ca aia au picioarele moi? Daca il aveai mai aproape pe Rat sau in sprijin pe Cristi Chivu samd, poate ca il jucai in foi de vita pe Sagnol. La fel cu Boulahrouz. Poate ca acum erai la Euro in continuare, in sferturi si jucai cu Spania. Poate ca dupa Euro 2008 ajungeai la Real Madrid sau la United, eu cred ca meriti asta, dar mai cred ca, pentru ca aceasta generatie sa nu aiba performante mai slabe decat ar putea sa aiba, Piturca ar trebui sa plece si sa lase locul altuia mai bun. Iti doresc ca, atunci cand vei juca in calificari cu Franta, iar antrenorul acesta fricos si defensiv iti va striga sa te retragi fundas stanga, sa nu-ti aduci aminte ce am scris aici. Mult succes in cariera, romanii tin foarte mult la tine.
slucian (guest) 22/6/2008 4:7:13
Salut. De ce cred eu ca ai ratat acel 11m? Cine te-a strigat chiar inainte sa executi, si ce ti-a spus acel cineva? Ai fost deconcentrat, trebuia sa fii lasat sa faci cum crezi tu, macar sa suferi pentru ceva ce esti responsabil. Un antrenor cu experienta ar fi trebuit sa stie sa nu te deranjeze cind erai deja in careu. Ce-a fost a fost, ramine doar ce poti face de-acum incolo. Un 11 metri ratat nu trebuie sa fie mare brînza. Nu se cauta neaparat un tap, asta e la suprafata, toata lumea vrea sa inteleaga de ce nu jucam constant macar cum am jucat cu Italia. Calificarea nu s-a pierdut la acel 11m, ci in meciurile cu Franta si Olanda, unde am vazut un fel de antifotbal. S-apoi ce declaratie de antrenor e aia ca mai luam si noi cite-un punct cind ne lasa francezii? Sîntem cersetori? Nu muncim ca sa fim acolo? Si meciul cu Olanda a confirmat ca lasati sa jucam nu stim, nu stim ce sa facem. Tot ce am vrut sa vedem sint niste oameni care muncesc si incearca sa-si atinga obiectivul: sa bage mingea in poarta adversarului. Priveste meciul croatilor, al turcilor sau orice alt meci. Sa fi pierdut toate meciurile cu 5-0, dar sa fi jucat macar ca in meciul cu Italia, am fi fost toti mindri, am fi vazut ca avem niste reprezentanti care stiu sa faca ceea ce li se cere. Atît. Tu simti ca jocul cu Franta te reprezinta? Sau meciul cu Olanda, simti tu ca asta e jocul tau, asta e scopul tau cind intrii in teren, sa iasa asa cum a fost cu Franta si Italia? Nu cred ca esti multumit cu asemnea prestatii. E nortmal ca toti sint dejamagiti de prestatia nationalei, iar responsabil e cel care face selectia si impune stilul de joc. Nu pot sa ma simt reprezentat de niste speriati care sint total dezorientati interen, care nu pot macar sa demonstreze ca vor ceva. Nu vreau sa fiu rau, dar ne-am luat liber la fiecare meci si am mers in grup la un bar sa vedem si noi fotbal. Din pacate am fost toti vaccinati, nu se va mai repeta, nu ne mai intereseaza ce se-ntîmpla. Asta a obtinut antrenorul prin prestatiile pregatite. Înca un turneu onorabil ca asta si nimeni nu se va mai uita la fotbal. Rezultate vin d epe urma muncii, nu tot speculînd cum fac adversarii. Nimic nu poate fi mai disproportionat decît ce am jucat în meciul cu Franta si declaratia antrenorului ca se astepta la 3 puncte dupa acel meci. Visa, sau trebuiau sa-si dea francezii autogol? De unde 3 puncte? Asta fost , macar nu mai astept nimic, deci nici dezamagit nu voi mai fi. Succes si spor la munca, pentru ca, trebuie sa recunosti, muncind din greu ai devenit un jucator bun. De ce sa lasi o prezenta la nationala sa-ti distruga toata munca? Apropos, americanii sînt obisnuiti cu hocheiul, unde se dau multe goluri. Daca vedeau meciul Franta-Romania sau Olanda-Romania se întrebau de ce se uita altii la asemnea sport.
AdrianU 22/6/2008 8:30:48
Mai baiatule , eu sunt Adrian ca si tine ... nu ma cunosti , nu te cunosc decat ca si fotbalist ... suntem de aceeasi varsta si tu si eu sportivi , mai exact eu fost sportiv de performanta prin centrul olimpic de la Resita ... iubesc fotbalul , iubesc ceea ce ai facut si faci ... Eu zic asa nu baga in seama toti afonii care se cred sportivi si fotbalistii ... ar trebuii sa gandeasca cu capul nu cu fundu toti ... era de stiut ca vei fi "anihiliat" de fundasi , toti stiau ca esti pericolul nr. 1 de la Romania ... ar trebuii sa gandeasca cu capul nesimtitii caici a fost o prea mare povara pe un singur "briliant" ... Cat despre 11 m ... a ratat Makelele in uefa champions league in finala , a ratat si Dan Petrescu , si Hagi ... toti la randul lor au ratat odat si odata in viata ... Acesta este sportul mai ai si dezamagiri ... capul sus , vezi de viata ta , vezi de cariera ta si ia un sfat de la mine : NU MAI VENII LA NATIONALA si lasa-i pe nesimtiti care se cred fotbalisti sa joace in locul tau ... Esti prea bun si ai oferit prea multe bucurii adevaratilor suporteri ai nationalei .. Apropo acuma scriu de acasa dar stau de 2 ani in Firenze de 10 de ori te-am urmarit la antrenamente , la toamna am sa te caut pt un autograf ... ca si Hagi , Gica Popescu , Chivu , Contra , Lobont si tu esti un ROMAN adevarat si esti un idol pt copiii care iubesc sportul cu mingea rotunda , bafta si am sa te strig in toamna !
flaviucu 22/6/2008 9:18:46
salut nu e vorba de tspi ispasitori, e vorba de faptul ca toat lumea a fost fericita ca v-ati calificat; bun asta a fost punctul 1 dar odata ajunsi la turneul final ia si tu Adi caseta meciului cu olanda si uitasta-te la meciul ala fara sa pui pe pauza; greu iti va fi sa nu te apuce atipeala..., faptul ca tu joci fotbal nu poate sa ti-l ia nimeni dar eu nu cred ca daca tu ai fost spectator la un meci ca al vostru cu olanda nu ai fi ramas cu un gust amar.Cel mai trist e ca se poate, iti trebuie doar un antrenor cu personalitate si sange-n vine atat. Acum cand scriu am vazut deja turcia si rusia calificandu-se in semifinale ...partea frumoasa e ca si daca nu s-ar fi calificat suporterii nu ramaneau cu gustul cu care am ramas noi pentru ca o echipa de luptatori care au dat peste 40!!!! de suturi pe spatiul portii - rusia respectiv peste 20 - turcia. daca pierzi un astfel de meci atunci nimeni nu poate sa te condamne dar daca pierzi un meci in care si adversarul si-ar fi dorit ca tu sa castigi e mult mai trist.
MarianLungu 22/6/2008 10:42:33
Omule, nu te mai stresa! Intelege ca nu esti vreo specie de robot, vreun cyborg fara sentimente, ci OM! Asta trebuie sa inteleaga toti cei care te critica sau care cauta vinovati. Probabil sunt niste persoane care nu au gresit niciodata, niste perfecti, ori niste oameni care nu au dat niciodata cu piciorul in minge. Si eu am jucat fotbal la juniorii din Alexandria, si imi amintesc cat de rau m-am simtit cand am ratat un 11m, la un antrenament. Am fost pedepsit sa alerg o tura de teren, dar cea mai mare "pedeapsa" a fost ca tatal meu a vazut cand am ratat, cand mingea a lovit bara! Vina pentru ratarea calificarii nu e nici a voastra nici a lui Piturca, e a fotbalului din Romania si a conducatorilor care vor rezultate din senin, fara sa faca nimic pentru juniori, pentru dezvoltarea bazelor sportive. Te inteleg, te respect si iti multumesc pentru tot ce esti! Capul sus, si sper sa vorbim! Multa sanatate!
cossty 22/6/2008 11:4:15
Nu lasa pe nimeni sa te streseze. Nu esti si nu vei fii tapul ispasitor.Daca ai fii jucat singur singurel contra Italiei si a Olandei erai intradevar cel mai vinovat.S-a ratat un 11 m si ce? Asta este..s-au ratat atatea...si o sa se mai rateze...Intradevar Ady...nu ati facut un meci cu Olanda reusit...Dar...am fost acolo.Oricum esti un mare fotbalist si avem mare nevoie de tine.
miguel 22/6/2008 11:26:51
Domnule Mutu, Aveti dreptate. Nu sunteti dumneavoastra vinovat pentru rateul Romaniei, ci intreaga echipa, care are o mentalitate de invinsa. Nu ratarea acelui penalty a scos Romania din joc, ci conceptia falimentara despre joc. Asa cum ati vazut si dumneavoastra Rusia si Turcia, cu care comparandu-ne, de obicei ne consideram superiori, au facut minuni. Rusii au facut instructie cu Olanda, si nu cu Olanda care v-a ridiculizat pe dumneavoastra, ci cu echipa 1 a Olandei. Cum comentati asemenea rezultate? Ce aveti de spus fanilor echipei nationale? V-ati gandit vreodata ca si noi, romanii, desi suntem tratati de toti, dinafara si mai ales din interior, ca niste gunoaie, avem si noi un sentiment de mandrie nationala, pe care echipa dumneavoastra, pentru ca nu mai este a noastra pentru multi dintre noi, ni l-a calcat in picioare? Daca cineva in aceasta tara greseste la serviciu este penalizat. De ce in cazul echipei dumneavoastra nu se aplica nici o penalizare? De ce antrenorul este dincolo de orice sanctiune, cand e clar ca e un selectioner submediocru? De ce? Pentru ca e Romania, tara absurdului, a nonvalorii, a telenovelei, a lui lasa ba ca merge asa, tara invinsilor care nu au curajul sa ridice capul? Domnule Mutu, Daca echipa ar fi fost eliminata asa cum a fost Croatia, sau Olanda, sau Portugalia v-am fi intampinat ca pe eroi la aeroport, cum probabil i-au intampinat fanii lor. Daca ati fi luptat ca niste adevarati sportivi si ati fi pierdut, v-am fi iubit si respectat. Dar in conditiile in care ati pierdut nu puteti sa asteptati nimic de la noi. Intelegeti ca ne-am saturat sa ni se spuna ca mai mult nu se poate, ca astia suntem noi, ca nu avem dreptul la mai mult. Nu mai vrem sa auzim asta. Turcii si rusii ne-au aratat ca se poate si acum vrem mai mult. V-am oferit incurajarea a 10.000 de suporteri prezenti in stadion, ceea ce cei din generatia de aur nu puteau sa viseze macar. Si ce am primit in schimb? In fine, in ce ma priveste, pana in ziua in care ajungeti cel putin in semifinalele unei competitii mondiale sau europene nu ma voi mai osteni sa ma uit la meciurile echipei dumneavoastra. Nu mai vreau dezamagiri, nu mai vreau umilinte. In incheiere reafirm, cred ca nu e vina dumneavoastra si e cazul sa incetati autoflagelarea asta. Un penalty se rateaza si gata. Nu uitati ca acum cativa ani olandezii au ratat 5 penaltiuri intr-un singur meci si nu s-a suparat nimeni pe ei, pentru ca au pierdut LUPTAND CA NISTE LEI PE TEREN. Croatii au iesit din joc acum trei zile ratand penaltiuri. Nimeni nu ii blameaza. Au luptat pana la capat. Va salut.
panadasis 22/6/2008 12:48:54
Romania are nevoie de mai multi jucatori. Fotbalul Romanesc nu mai este fenomen de masa. Romanii nu mai joaca fotbal dupa 20 de ani. De ce ? Pentru ca nu au unde. Cred ca la asta ne raportam. Pentru un jucator sa existe 1000 de practicanti ocazionali. Nu de aici ar trebui sa plecam? Fiecare jucator de la nationala sa nu aiba numai barul lor dar si terenul lor de fotbal sau "balonul" unde sa fie lectii de fotbal sau pur si simplu sa il deschida pentru joc. Asta doresc de la maestri. Un pic de magie pt toti. Jocul pe teren il fac oricum. Oricum , spor la calificarile urmatoare.
midnightdreamer 22/6/2008 13:1:2
Domnule Mutu, intr-adevar chiar daca incercati nu vreti sau nu puteti intelege ca noi suporterii nu cautam un tap ispasitor, ca nu suntem suparati ca am fost eliminati ci CUM am fost eliminati! Cred ca nu ati auzit pe nimeni invinovatindu-va pentru penaltiul ratat insa foarte multi va invinovatesc pe Dvs., colegii si in primul pe Dl. Victor Piturca pentru lipsa de mentalitate de invingatori care v-a caracteirizat in meciul cu Olanda precum si pentru maniera de joc total lipsita de spectaculozitate! Sunt convins ca ati urmarit meciurile Turciei si Rusiei din sferturle de finala si cred ca acum INTELEGET! O zi buna oriunde va veti afla!
rosix 22/6/2008 13:18:54
Mai lasa-l incolo de penalty Adrian! Nu esti tu vinovat ca, in meciul cu Italia, echipa noastra a luat gol la un minut dupa ce a reusit sa marcheze si ca avem un prost control al balonului si un joc haotic din care nu se intelege nimik. S-a jucat prost, cu greseli multe, iar tu esti profesionist si stii mai bine asta. Romanii nu au prea multe bucurii. Fotbalul a fost si ramane una din putzinele ocazii cand Romania conteaza in lume. In rest mai toate sunt gri in aceasta tzara. Nu e comod sa te uiti cum Turcia si Rusia au reusit ceea ce Romania nu a putut si aici ma refer la un joc bun, modern, cu faze, cu constructii, cu goluri, nu neaparat la rezultat. Publicul roman e nemultumit de jocul prost al nationalei Romaniei nu de un fapt izolat, cum ar fi ratarea unui penalty. Uita-te si tu pe inregistrarea meciului cu Olanda, incercand sa privesti detasat. Tie iti place ce vezi, cum a decurs jocul? Pai Olanda nici macar nu a intrat pe teren ca sa castige. Dar ati jucat atat de prost incat olandezii au intrat in panica ca se fac de ras in fatza publicului care ocupa trei sferturi din stadion, daca nu va bat, iar acest lucru s-a intamplat. Esti cel mai valoros jucator roman si toti romanii sunt mandri de tine. Dar in meciul cu Olanda n-ati jucat ce trebuia sa jucati. Daca e vina lui Piturca pentru asta cu atat mai rau!
Mario 22/6/2008 13:33:31
Tu esti un fotbalist foarte bun si ai jucat multe meciuri importante in cariera ta.Ar trebui sa intelegi ca suporterii nu sunt suparati pentru ca am fost eliminati.Suparator este modul in care am fost eliminati.Aici nu e vorba de penaltyul pe care l-ai ratat,nu e nici primul nici ultimul pe care il ratezi.Problema este alta:modul in care joaca echipa nationala.jocul nostru nu este unul placut ochiului,tu esti jucatorul de baza din atacul nostru si de aceea toti ochii sunt atintiti asupra ta.Cand echipa joaca defensif,asa cum face Romania,este nevoie de un atac capabil sa marcheze din cat mai putine ocazii.In meciul cu Olanda trebuie sa recunosti ca am fost in totalitate depasiti de miza.Ei au avut in teren rezervele si noi am continuat sa ne aparam.Aici vina este antrenorului pentru ca trebuia sa schimbe tactica la acest meci decisiv.Asta este...am fost eliminati.Sper ca toata lumea a tras invataturile corecte dupa aceasta experienta si la campionatul mondial(la care sper sa ne calificam) sa facem mai mult.Tie adrian iti urez un sezon cat mai bun cu Fiorentina pentru ca va fi unul foarte greu si lung.Succes in continuare si la meciurile Romaniei din preliminarii nu mai ierta nimic,vin din nou francezii acu nu trebuie sa-i mai menajam.
tdk (guest) 22/6/2008 13:37:3
Singurul gol al nostru a fost dat tot de tine. Ai fost singurul jucator care a contat la mijloc si in atacul nostru. Ai luptat dar nu prea ai fost ajutat. Iti multumim pentru ca ai luptat!
bisou 22/6/2008 14:15:27
Intr-o orecare masura te intelg pt ca si eu sunt asa....vreau sa dau timpul inapoi...si ma intreb de ce nu am putut, de ce nu am facut!!!inca o data ai dat dovada ca esti sincer....ca esti o persoana cu multe calitati.....am observat si pe teren cum te-ai luptat ,cum strigai la colegii tai.....tu ai avut nevoie de ajutor.Si cum ai spus e un sport de echipa.astae nu mai putem da timpul inapoi.....si eu mi-as dori asta.salutari la consuelo si fetite!!!!!!
wolverine 22/6/2008 14:38:32
Adi...fotbalul este un sport de echipa...intr-adevar...in anumite situatii responsablitatea cade pe un jucator...insa nu tu esti vinovat pentru ratarea calificarii... totusi...am facut 2 puncte...si am dat un gol...TU l-ai dat Adi...ca ai ratat penalty-ul...oricui i se putea intampla acest lucru...totusi sunteti o echipa...nu pot sa inteleg pe unii care atunci cand echipa castiga a castigat intr-adevar echipa...insa atunci cand pierdeti e din cauza unuia singur...si nu te mai consuma pt atatea critici...pt ca la critica suntem toti buni...toti spun una alta in legatura cu penalty-ul...dar facau ei mai bine?...calificau ei echipa nationala la euro?...unii n-am absolut nici o treaba cu fotbalul...si s-a vazut ca intr-adevar ti-ai dorit...ai muncit...ai alergat...te-ai zbatut...insa de unul singur nu aveai cum sa faci fata...sa nu se planga antrenorul echipei nationale...ca intr-un fel e si el vinovat...el a facut tactica...voi doar jucati dupa cum spune el...nu fi trist...ai toata viata inainte...ai facut destule pentru echipa nationala...parca ai fi primul jucator care a ratat un enalty important...au patit-o si jucatori mai mari...tu ai demonstrat ce poti...nu fi suparat...echipa la care joci acum te vrea si sincer te-as sfatui sa ramai la Fiorentina pentru ca acolo joci...chiar daca eu sunt fan inrait al lui Juventus si am fost foarte bucuros cand te-ai dus acolo...Succes in continuare si toate cele bune...Saluta-ti familia din partea mea!
Linda 22/6/2008 14:59:48
Nu am incercat sa dau vina pe nimeni , si nici nu vreau... cu atat mai putin sa dau vina pe tine. Sunt foarte mandra de echipa care am avut-o , si cred ca ne-am descurcat fffffff bine... Stai linistit , ne-ai aratat de atatea ori cat de bun esti. Si , daca stai sa te gandesti, cine a dat golul din meciul cu Italia? TU! Mereu te voi considera cel mai bun din nationala, si nu numai.
honey 22/6/2008 15:18:26
,,Fotbalul e intr-adevar frumos, dar si dureros" ai remarcat foarte bine chestia asta Adi. Ai simtit pe pielea ta. Cat despre faptul ca este un sport de echipa..nu multi vor sa inteleaga lucrul asta si zicala aia "Toti pentru unul si unul pt toti". Cand ai dat golul toata lumea se bucura vai Mutu Mutu , ce tare e nationala si antrenorul, au dat gol cu Italia..etc..cand ai ratat penalty`ul , repede.: Mutu e cel vinovat de pierderea calificarii..pe tine te vad ei principalul vinovat..este total gresit. Am vazut declaratiile tale si printre ele cea cand ai luat toata vina asupra ta..din punctul meu de vedere nu trebuia sa spui asa ceva..nu este adevarat.Fiecare are partea lui de vina. Oricine poate rata pana la urma un penalty...Poate este mana lui Dumnezeu..poate Romania chiar nu merita calificarea. Oricum, nimic nu poate fi atat de grav si nimic nu poate fi pentru totdeauna. Tu continua sa joci bine mai departe..treci peste asta..avem CM inainte pentru care trebuie sa muncim..sa demonstram si noi ceva. Te admir mult! Esti o persoana ambitioasa! Nu te da batut! Succes! Sa iti traiasca fetita - Maya..sa fie sanatoasa si sa aiba noroc in viata!
alexya 22/6/2008 17:47:20
Nu cred ca are careva vreo vina....doar ca noi romanii nu stim sa primim cum trebuie un esec.Consider ca indiferent de cine a jucat mai bine sau mai putin bine...e vb de un colectiv,o echipa si de aceea nu cred in micile rautati venite din partea multor persoane care dau pe tine sau pe Chivu doar pentru faptul ca voi sunteti cei mai buni din echipa si asta s-a vazut clar pe teren.Capul sus Adi si nu te lasa intimidat de cei care nu vor dekat sa te vada la pamant.Poate o sa vina si ziua aia cand o sa avem cupa Euro acasa dar pana atunci nu ne ramane dekat sa speram ca pana la urma sperantza moare ultima.Lasand la o parte faptul ca sunt fana ta si urmaresc aproape toate meciurile tale vreau sa te rog sa nu cedezi psihic ...sa nu-i lasi pe trepadusi sa-ti faca rau ca vad ca asta se incearca de cand ai ajuns la Euro.Sa-ti traiasca fetitzele !!!;))) Abia asteptam sa vedem si noi cateva poze cu noua membra a familei.Mult noroc !:P
kevin (guest) 22/6/2008 18:28:13
Cred ca si noi incercam sa intelegem . Sintem rominii in toata lumea si nu auzim des ceva bun in legatura cu tara noastra natala insa in calificarile pt. euro 2008 am auzit complimente si chiar un pic de respect fata de fotbalul si fotbalisti nostri asa cum o cunosteam de la Hagi. Ne luptam zi de zi cu viata printre straiini si neam asteptat ca si "baieti" nostri sa se lupte pt. noi . In meciul cu Italia ati luptat si am putut spune ca ati aratat ca avem fotbal si nici un penalty ratat nu nea luat sentimentul de mindrie. Dezamagirea a venit insa la meciul cu olanda si a avut un gust amar nu as fi crezut niciodata ca va veti "preda" asa usor nu ati fost decit cu capul in pamint de parca var fii rusine si ieri neau aratat rusi ca si olanda are puncte slabe. Locuiesc in Viena si in calificarile pt. cm voi veni cu fiul meu de 4 ani in stadion la meciul cu Austria sai arat o bucatica din rominia pe care o reprezentati - veti fi cu toti mai tari, mai experimentati si mai siguri de voi si asta este ce vrem sa vedem si sa le aratam copiilor nostri . Pe noi nu ne intereseaza viata voastra privata (cocaina skandale nunti ...) cea ce ne dorim este ca visele noastre de o rominia luptatoare si mindra sa nu fie facute praf in 90 de minute cu explicatia finala :"mai mult nu putem"! Croati pot merge acasa sa zica mai mult nu putem pt ca au luptat cu inima la gura , si rusii neau aratat cum se joaca fotbalul pasionant si chiar daca nu vor ajunge departe au dat totul si au aratat calitate de campioni . Lor nu le trebuie scuze si nici noua nu ne trebuia poate neaparat victoria daca am fii aratat macar ca nu sintem lasi si ca luptam pina la capat cea ce din pacate tricolorii nu au facut. E adevarat ca nu nea ajuta acum sa gasim vinovati si personal nu vas da direct dvst. ca persoana vina dar avem dreptul sa fim dezamagiti si sa ne asteptam la un viitor "fotbalistic" mai presus de nivelul de la euro 2008 . Ca suportera adevarata sint in spatele echipei si la greu si deacea nu pot sa zic decit capul sus si priviti in viitor .Fotbalul este ca viata nu o singura clipa ne face persoanele care sintem ci clipele din toata viata ne formeaza deacea nu e bine sa traim in trecut viata merge innainte important este sa invatam din greseli! Cu drag de pe meleagurile Austriei
Tania 22/6/2008 20:1:55
Dragul nostru. Indiferent de ce spun "ziarele" tu esti mandria noastra. Nu pune la suflet ce se scrie in ziare. Noi - oamenii de rand, indiferent de varsta - te sustinem si iti MULTUMIM pentru tot, inclusiv pentru faptul ca am iesit cu fruntea sus din aceasta grupa. Sunt sigura ca ai suferit si ca toate aceste comentarii si "scenarii" dor. Esti mai puternic! Te poti detasa, te poti concentra. Suntem mandri de tine si te sustinem, chiar daca nu ne vezi. Succes!!!
g0dlike 22/6/2008 20:20:37
Mutule, adevaru e ca ati jucat slab rau, da-o-n masa de traba... Autobaza in poarta. Nu aveti mentalitate de invingatori si nici rezistenta fizica. Suntem un neam de 2 lei, asta e... iar voi in mare parte niste cocalari fitzosi care nu pun osu la treaba... Auzi-l pe Petre -- ati realizat o mare performanta... bey.. performanta e cand castigi nu cand pierzi... Respect Rusia, Croatia, Turcia, echipe care joaca fotbal... Rusine Romania!
g0dlike 22/6/2008 20:20:39
Mutule, adevaru e ca ati jucat slab rau, da-o-n masa de traba... Autobaza in poarta. Nu aveti mentalitate de invingatori si nici rezistenta fizica. Suntem un neam de 2 lei, asta e... iar voi in mare parte niste cocalari fitzosi care nu pun osu la treaba... Auzi-l pe Petre -- ati realizat o mare performanta... bey.. performanta e cand castigi nu cand pierzi... Respect Rusia, Croatia, Turcia, echipe care joaca fotbal... Rusine Romania!
roxanika 22/6/2008 20:22:38
Draga Adi sa stii ca si eu am aceeasi parere ca si tine si nici eu nu pot intelege de ce toata lumea cauta acel "tap ispasitor" cum spui tu...Daca s-a intamplat s-a intamplat si asta e si trebuie sa fiti mandrii ca am reusit sa iesim cu fruntea sus din aceasta grupa a mortii in care am picat. Eu ma bucur foarte mult ca nu am iesit pe ultimul loc di grupa...si asta e un lucru important...adica am reusit sa invingem Franta care este(sau cel putin era) una dintre campioane...Va urez mult succes in continuare si sper ca tu sa poti depasi cu bine acest moment greu din viata ta si sa reusesti sa scapi de problemele pe care le ai!Simte-te bine alaturi de familie (mai ales acum ca mai ai inca o fetita) si incearca sa uiti ce s-a intamplat! Te ador si te pup dulce!
Dorian 22/6/2008 21:15:12
Adevarul este ca meciul cu Franta si cel cu Olanda au fost foarte slabe. Erau 2 echipe de batut, mai ales Olanda care a jucat cu a 2-a echipa. Dak nici rezervele echipei nu le putem bate atunci ce mai cautam la euro?? Nu caut un responsabil pentru infrangerea cu Olanda, dar sa vazut clar ca unii jucatori au muncit mai mult si altii mai putin. Si in plus tactica lui Piti (si a majoritatea antrenorilor romani) de a pune bazele pe aparare este total gresita. Ne-au demonstrat Rusii astazi (21 iunie 08) ca atacand pot face cea mai buna aparare. Asa au reusit sai bata si pe Olandezi cu 3-1. Rusii atacau in minutul 115 la fel ca in min. 1 si asta cand conduceau cu 2-1 si riscau sai prinda si sai egaleze. Ei chiar dak pierdeau au demonstrat ca au jucat pana la final, nu ca noi, in minutul 55-60 eram condusi si noi inca eram cu tot efectivul in aparare. S-a vazut clar ca nu vroiam sa castigam. Eu personal, si cred ca toti romanii, preferam sa mai lom un 1-2 goluri, dar sa incercam sa marcam, sa ATACAM!!! ce aveam de pierdut???abia in minutul 85 cand eram deja la final am inceput si noi sa jucam putin mai ofensiv dar fara rost.Imi pare rau de Romania dar trebui schimbata mentalitatea de a ne apara tot meciul. Fara atac sunt egali cu 0. Nu o sa reusim niciodata sa castigam un meci dak noi nu plecam cu dorinta de a invinge, de a ataca, de a sfarama adversarii.
RuxXandRa 22/6/2008 21:15:42
Draga Adi, asta se intampla pentru ca esti cel mai bun, iar in astfel de momente, oamenii nu rateaza nicio ocazie de a te critica, uitand ca pe teren joaca o echipa si nu un singur jucator talentat. In astfel de momente trebuie sa rezisti si sa reusesti sa canalizezi sentimentele din sufletul tau si sa le transformi in perdormanta, demonstandu-le inca o data tuturor ca s-au inselat. Am incredere in tine pentru ca eu te consider un fotbalist foarte ambitios, care da totul pe teren, fiind inzestrat cu un talent extraoridinar si care depune multa munca pentru a obtine rezultate. Apreciez foarte mult faptul ca te-ai zbatut in meciul cu Olanda si s-a vazut ca ti-ai dorit victoria, insa se pare ca inca nu avem mentalitatea necesara pentru a face fata presiunii unui meci crucial. Tot raul spre bine, caci sunt sigura ca la mondialul din 2010 ne vom intoarce cu forte proaspete si nu vom mai repeta greselile de la acest campionat european. Romania a obtinut rezultate de care putem fi mandri si ne-a demonstat ca putem fi uniti pe teren, in tribune si in fata micilor ecrane! Prin fotbal, putem fi mai uniti! Mult succes in continuare, tie si echipei nationale! Voi fi mereu alaturi de voi!
BubbleGum 22/6/2008 21:38:8
Succesul nu este niciodata final, iar infrangerea nu este niciodata fatala; ceea ce ramane in ultima instanta este curajul. Losing a game is heartbreaking. Losing your sense of excellence or worth is a tragedy.
BubbleGum (guest) 22/6/2008 22:4:50
Asa ca niciodata sa nu-ti pierzi curajul si taria de a merge inainte.Cred ca in fotbal nu exista castigatori ci numai supravietuitori. E destul de greu un meci de fotbal si asta cu Olanda a fost si demoralizator un pic ...mai ales dupa primul gol.Cred ca aveti nevoie de mai putine critici si de mai multe incurajari si putina intelegere. Pai cand vedeam fatza lui Piturca, cand se agita, era incruntat, statea tot timpul intepat, dar de fapt cand vedeati voi fata lui nu cred ca spunea ceva de genul: asa baieti, puteti mai mult, nu-i nimic, la schema urmatoare "ii facem". Si stresul de vina, si toata lumea vorbind intruna de "portocala mecanica" si cat de infioratoare era, cea mai tare, cea mai mare parca automat ii vedeai cum te "fenteaza" si cam baga frica.Football is like life, it requires perseverance, self-denial, hard work sacrifice, dedication and respect for authority.
gabie 23/6/2008 1:4:0
mutu-tap ispasitor? nu..nicidecum nu e asa..sincer cel mai rau mi-a parut ca am ratat calificarea pentru el deoare stiam ca asa se va intampla..ca-l vom gasi "tap ispasitor"..ca ne-a salvat de n ori nu mai conteaza ..nu?..sau stati credeti ca daca s-ar fi validat acel gol inscris de italieni inainte de pauza am fi reusit sa egalam?va zic eu ca nu.. cu sigurantza...Dumnezeu a stiut ce face..exista o lege a compensatziei...si ca sa evitam astfel de momente pe viitor propun sa joace cei care critica... p.s. adi n-ar trebui sa iei in seama ce spun comentatorii si jutrnalistii..sau ma rog altzii care au pretentia ca se pricep la fotbal...felicitari..succes in continuare si multumim pentru cate ai facut pentru noi!
slucian 23/6/2008 3:49:41
Pentru a întelege de ce lumea nu e multumita: http://www.cotidianul.ro/nimeriada-49397.html si http://www.cotidianul.ro/kakoi_piturca-49419.html
mirkea 23/6/2008 9:16:31
mutule valoarea ta este peste pretentiile fiorentinei ...............il fenomeno
antonia 23/6/2008 13:13:39
adrian asta e!hai romania !
justagirl 23/6/2008 14:22:16
Dupa meciul cu Italia,dupa penalty, am mai avut un meci...meciul pe care Olanda era hotarata sa ne lase sa il castigam,s-a vazut asta.Dar...a lipsit curajul,determinarea.Asta ne trebuie in meciurile urmatoare, pentru ca echipa este in stare sa faca multe, sa ajunga foarte departe!Nu va lasati intimidati de nimeni!!!Se poate si voi o stiti!
deya 23/6/2008 14:45:21
Trebuie sa trecem si peste momentele grele...Totul a trecut,chiar daca unii nu pot sa inteleaga acest lucru, cautand motive pentru acel penalty. Si cum ai spus si tu: ,, La sfarsit adevaratii campioni se vad in momentele de dificultate ". :*
anca 23/6/2008 15:53:33
intotdeauna incerc sa vad partea pozitiva...dar din pacate nu multi fac acest lucru..romanii s-au bacurat atunci cand ati facut egal cu Franta si cu Italia care erau campioane...dar noi nu stim sa ne sprijinim in momentele grele..stim sa gasim vinovati....la urma urmei am fost intr-o grupa "a mortii"..si multi nu ne dadeau nicio sansa...sii totusi echipa Italiei si a Frantei a tremurat pana in ultimul moment...intr-adevar meciul cu Olanda nu s-a ridicat la nivelul real al echipei, asta e acuma..intotdeauna exista o "data viitoare"...tara noastra este o mare echipa..voi dati goluri iar noi, suporterii, de galerie, de incurajare.TOT RESPECTUL PENTRU ECHIPA SI MAI ALES PENTRU TINE.....BAFTA
nury 23/6/2008 17:49:6
s stii k nu e nimik atat de grav in ratarea unui penalty!dak s numeste "penalty" asta nu inseamna k urmeaza neaparat un gol poate s urmeze si o ratare asa km sa intamplat dar asta e viata trebuie s existe si reusite dar si esecuri k altfel nam exista!Ai vazut cate penaltyuri au ratat italienii?asa k nu e nik grav in asta kiar nu ai dc sa t simti vinovat doar tu! te pup dulce si sa ai grija d tn!:*:*:*
microbist 23/6/2008 17:53:57
Viata merge inainte, deci priveste spre ziua de maine, spre noile meciuri! Ce-a fost a trecut, e deja "istorie" si nimic nu poate sa mai fie acum schimbat. Bafta la echipa ta de club! >
microbist 23/6/2008 17:54:57
"Dorit de Real Madrid, Barcelona, AS Roma şi AC Milan, Adrian Mutu rămâne în cele din urmă fidel actualei sale echipe, urmând să semneze prelungirea contractului cu Fiorentina în cursul zilei de marţi. „Toată lumea îl aşteaptă marţi pe Mutu la Florenţa, dar mai ales Pantaleo Corvino, care are contractul în mână, scandent în 2012, plus o mărire de aproximativ zece procente. Mult mai puţin decât a cerut şi sperat jucătorul. Adrian s-a decis şi va semna marţi. A primit un mesaj din partea preşedintelui Andrea Della Valle, în care îi spunea: Eşti un jucător simbol, cu tine vrem să ne construim succesele. Aceste cuvinte au contat. Fenomenul era la Miami, alături de familie şi nu a vrut să comenteze, dar apropiaţi ai lui au confirmat că vrea să rămână la echipa din Florenţa”, scrie cotidianul Corriere dello Sport. Sursa citată menţionează că pentru Mutu a contat mai mult faptul că va fi liderul echipei şi că poate fi chiar desemnat căpitanul Fiorentinei, în dauna banilor în plus pe care putea să-i primească la alt club. „Va decide echipa în privinţa banderolei, dar ultimul cuvânt este al lui Cesare Prandelli. Cei doi sunt foarte apropiaţi, iar antrenorul ştie cum să gestioneze relaţia. Când erau la Parma, Adrian şi-a dorit foarte mult banderola, dar Mutu era atunci altfel, mai tânăr, imprevizibil. Acum e matur, dar Prandelli se va gândi mult înainte să accepte”, a mai ţinut să precizeze sursa citată. "
microbist 23/6/2008 17:57:18
Preşedintele Andrea Della Valle: [Adrian Mutu] Eşti un JUCATOR SIMBOL, cu tine vrem să ne construim succesele." Deci succes in continuare, Adriane! Priveste INAINTE cu mandrie, nu in urma cu regret si tristete!!
Mirela 23/6/2008 18:23:5
Intradevar adevaratii campioni se vad in momentele de dificultate . Un adevarat invingator trebuie sa stie in primul rand sa piarda . Si trebuie sa fie o echipa si atunci cand pierde , dar si atunci cand castiga .
nicole 23/6/2008 20:2:13
Ar trebuii sa ne trezim la realitate si sa ne dam seama k in orice competitie de orice fel exista riscuri...riscul de a castiga si cel de a pierde.Ar trebui sa fim mandri k am ajuns pana aici si s ne acceptam "baietii" nostri ...Eu te felicit Adi pentru tot ce ai facut,si pt toata echipa felicitari.Nimeni nu a pierdut nimic,toti am castigat prin prezenta voastra la acest euro 2008...BRAVO...POOOP
ionutz21giurgiu 23/6/2008 22:56:44
Ionutz21giurgiu: Sa fim seriosi...Mutu a ratat doar un penalty...cu toate k ne putea aduce toate cele 3 puncte,dar sa nu uitam k a fost creatia sa100% la golul impotriva Italiei...plus ca daca mai luam in calcul faptul k arbitrii ne-au cam avantajat la golul anulat italienilor,nu cred ca Mutu e cel care e vinovat pentru ratarea calificarii in sferturi...ci din contra cel care face selectia la echipa nationala,adica DL Piturca! Nu e posibil sa il ia pe Adrian Cristea de la Dinamo si sa il tina pe margine,sa il ia pe Marica in locul lui Bratu,sau sa nu il ia pe Costin Lazar care e un mijlocas central foarte bun...si sa il bage pe Nicolita care cu totii stim ca el de fapt stie doar sa alerge,mai putin cu mingea...totusi eram la un campionat european unde trebuie sa stii sa ti si de minge ,nu doar sa alergi asa cum facea Nicolita....iar in meciul cu Olanda sa nu joci ofensiv nici macar in a2a repriza mai ales cand vezi ca ti se pune meciul la dispozitie pentru a-l castiga,iar tu sa stai sa te aperi si la 0-2,mai ales ca olandezii se rugau de noi sa le dam gol,iar noi nu eram in stare sa avem posesia mingii,pai domnule Piturca,daca acel meci trebuia castigat,sa stiti ca atata timp cat te aperi nu ai cum sa inscrii daca nu ataci,asta e logic,poate v-a luat prin surprindere ca olandezii au folosit echipa a2a,dar la pauza cand a-ti vazut ca trebuia sa castigam meciul neaparat si ni s-au oferit toate conditiile pentru a reusi acest lucru,tot defensiv a-ti decis sa jucati???in loc sa jucati cu 3-4 atacanti 4 mijlocasi,pentru ca olandezii pur si simplu ne-au invitat sa dam gol,s-a vazut clar in 1 repriza cand robben a ratat singur cu Lobont....selectia a fost prost facuta la nationala dupa parerea mea,pentru ca se tot vorbeste de cativa ani de reconstructia ekipei nationale,de noua genertie...sa fim seriosi...noi la fiecare doi ani reconstruim echipa...
Nick 24/6/2008 2:34:45
Buna Adi,....sportul trebuie sa fie sport,....e doar un joc la urma urmei,...si o profesie desavarsita pentru tine,...important este sa ne vedem de viata si sa traim clipe alaturi de cei dragi,...scorul trece,meciul trece,...gloria ramane pe buzele tuturor,...baietii nostrii au fost acolo,...mereu invingatori si un demn model de urmat,...multumim Adi pentru TOT!
Torpyla 24/6/2008 10:46:40
sper sa treci peste perioada asta dificila si sa iti intrii in forma cat mai repede...Romania are nevoie de tn...altu nu mai avem...nu trebuie sa ii asculti pe cei care te critica fara sa aiva vreun motiv serios...doar asa ca sa iti faca rau...dak intradevar ai gresit(si da ai gresit da te-am iertat)trebuie sa inveti din greselile facute si sa faci tot posibilul sa nu le mai repeti...bft...
Karavanan (guest) 24/6/2008 13:6:58
Adrian, stii bine ca lucrul asta i se putea intampla oricui... nu are rost sa-ti repet eu asta. Faptul ca ai ratat un penalti nu spune nimic despre valoarea ta ca jucator; pentru ca si daca nu l-ai fi ratat, lucrul asta nu te-ar fi facut mai bun decat esti. Ai fi ramas acelasi Mutu, cu valoarea pe care ai demonstrat-o in atatea meciuri si golurile care ti-au adus gloria pe care-o ai... Tu ai mai trecut prin momente mult mai dificile si ai demonstrat ca-ti poti sa reveni, ca poti trece peste... La acea vreme te-am admirat mai mult pentru puterea pe care-ai avut-o in a depasi impasul, decat pentru valoarea ta ca jucator. Mi-a placut mai mult omul si mai putin jucatorul... Acum daca ar fi sa vorbim despre Nationala, prestatia pe care-a avut-o intreaga echipa (care-l include in capul listei pe antrenor) nu-i dadea dreptul sa mearga mai departe, indiferent de acel penalti sau de orice altceva in afara de maniera de joc, cu mult sub ceea ce asteptau/credeau foarte multi. Penaltiul a fost un noroc ca ni s-a acordat si-un ghinion ca l-ai ratat, atat si nimic mai mult. Valoarea unui jucator sau a unei echipe, n-are a face nici in clin si nici in maneca, cu o singura lovitura de la 11 metri... Totul e un balon de sapun in spatele caruia se vad: un antrenor, o Federatie... Daca ne uitam mai atent, vedem si niste impresari, vedem bani multi, vedem un campionat, vedem niste blaturi... in general si din pacate vedem acea parte urata a Romaniei, numita Coruptie; parte pe care-o detestam declarativ, dar pe care unii o sustin si noi toti o toleram...
vladm23 24/6/2008 14:24:38
salut, poate nu crezi in asa ceva dar iti zic oricum.carmen harra , doctor in psihologie si clarvazatoare ti-a prezis in direct la happy hour,emisiunea lui catalain maruta, viitorul.a spus ca o sa platesti doar un sfert din suma la chelsea:D.restul poti sa sa vezi pe linkul asta http://youtube.com/watch?v=Pdog7R3edq8. Ps: pentru adevaratii suporteri ai demonstrat ca esti un campion.forzza!
slungu 24/6/2008 17:42:46
Din punctul meu de vedere nu e nimic de inteles. Glumele astea cu ala-i vinovat sau ala-i vinovat sunt proaste. Eu ti-am urmarit evolutia prin Europa si cred ca ai demonstrat ca te-ai maturizat si ca se poate conta pe tine. Ca o mica observatie : ai jucat bine la Parma si la Fiorentina, adica la echipe mai mici construite oarecum in jurul tau. Dupa mine, poti sa joci la adevarata ta valoare numai atunci cand primesti baloane utile in jumatatea adversa, iar astea au lipsit cu desavarsire la Euro2008. Tine minte : nu toti suporterii cauta vinovati, mai ales nu pe tine. Si dintre cei care scriu si se agita sunt putini care isi iau ragazul sa faca o analiza cat de cat onorabila a ceea ce s-a petrecut in Elvetia. Altfel nu ar avea ce sa va impute voua, in special tie, lui Chivu, Radoi si Goian - de Lobby oricum numai de bine. Asa ca voi trebuie sa aratati ca va pasa de nationala si sa jucati urmatoarea campanie de calificare ca si cum ar fi un turneu final. Oricum, sunt multi cei care va tin pumnii.
mihaelaT 25/6/2008 0:15:46
nu prea este nimic de inteles.cu totii ne-am fi dorit calificarea,dar daca nu a fost sa fie,nu este nimeni vinovat,tu mai putin decat toti...la urma urmei,nici o echipa din grupa noastra nu s-a calificat-sic:))...revenind la cei care cauta vinovati,o fac pentru ca se privesc pe ei...e foarte usor sa privesti in ograda vecinului si sa critici,dar cati dintre ei isi fac datoria cu aceeasi daruire ca voi,cati lupta pentru tara aceasta si cati sustin cu mandrie in afara tarii ca sunt romani?eu cred ca aceia ar trebui sa se simta vinovati,numai ca,din pacate,aceia nu prea se simt:))...tu n-ai nici o vina,noi toti te admiram si te respectam. bafta multa in continuare
gigel 25/6/2008 14:7:11
bah mutule mah, daca campioni nu se apara cand au nevoie de victorie impotriva unei echipe calificate, si inca ceva.. penaltiurile nu se apara ci se rateaza!
babygirl 25/6/2008 15:27:47
nimeni nu e vinovat, ji cu atat mai putin tu...tu ai dat tot ji asta s`a vazut...BAFTA IN CONTINUARE! :*
RuxXandRa 25/6/2008 16:43:48
Nu inteleg de ce unii incearca sa gaseasca vinovatii pentru ratarea calificarii, poate asa considera ca se vor simti mai bine, ca se vor consola cu aceasta idee. Multi au uitat ce i-a facut sa fie mandri ca sunt romani, multi au uitat cine a calificat echipa nationala la Euro 2008, multi au uitat ca la inceput nu credeau ca ne vom intoarce cu vreun punct...si au ales sa-i critice pe cei pe care pana acum erau eroii unei natiuni, si care inca mai sunt si vor fi mereu la fel, in opinia mea. Oamenii care nu ofera intelegere celor pe care ii sustin, nu merita nici ei intelegere. Se pare ca un singur esec poate sa stearga in mintea unor suporteri toate bucuriile traite alaturi de echipa nationala a Romaniei. E trist caci asta demonstreaza ca nu suntem capabili sa fim alaturi unii de altii in momentele grele in care este nevoie de solidaritate. Fotbalul este mereu imprevizibil, el te duce de la agonie la extaz si asta este frumusetea lui. Cel mai dureros este faptul ca dupa meciul cu Italia, cu totii inca aveam sperenta calificarii si am fost multumiti cu un egal, dar cand totul s-a terminat si Romania nu a reusit sa treaca de faza grupelor, multi au fost cei care au inceput sa acuze apararea acelui penalty. Nu este corect, dar important este sa avem puterea de a merge mai departe cu dorinta de a le demonstra tuturor celor care au renuntata sa creada in valoarea echpei nationale ca s-au inselat. Sunt convinsa ca impreuna vom reusi sa devenim mai puternici, insa pentru asta, cum am mai spus, este nevoie de solidaritate. Va multumesc, tie si intregii echpe, pentru munca depusa la toate meciurile de la acest turneu final! Trebuie sa dam dovada de profesionalism si sa mergem mai departe cu capul sus! Mult succes si nu uita: esti un model pentru toti romanii si asa vei fi mereu, prin ambitia si perseverenta de care ai dat dovada! ROMANIA, TE IUBIM SI CU TINE NE MANDRIM!
Mihaitza20 25/6/2008 18:49:10
Adi nu tre sa mai privesti inapoi..chiar daca e greu trebuie sa treci peste asta...asa a fost sa fie..nu ne putem impotrivi lui Dumnezeu..in plus asa suntem noi romanii,trebuie neaparat sa scoata pe cineva vinovat si nu inteleg de ce..ca la urma urmei faptul e consumat nu vad de ce ar mai fi nevoie de asa ceva..doar pentru a simti ei ca s`au razbunat sau nu inteleg...:|oricum noi te iubim si suntem alaturi de tine.